Plus, minus.. Noll?

Mamma har köpt vitaminer till mig. Varje dag säger hon: - har du tagit vitaminerna sandra?
Det tar mig tillbaka ungefär tio år i tiden. Då hade jag och josefin en varsin vitamin burk med våra namn på. Det var såna där taletter som var formade som nallar, och så skulle man suga på dom.
Jag saknar dom... men var inte dom jätte äcklig förresten?!

-

Jag ska snart flytta mig från soffan och bege mig ut till garaget. Där står vå gräsklippare som inte sett solljuset på hela vintern. Det är dags att klippa gräset.
Jag räknar det som min "dagliga motion" och kladdkakan som jag åt till frukost har jag ju förbränt under arbetsdagen så ja, jag går på plus idag :) Ibland blir jag riktigt imponerad över hur naiv jag kan vara.
Just ja gräsklippning var det, tack gode gud för Mp3:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0