Vilken present!

Onsdagen 24/3 fyllde jag min tjugonde födelsedag. Eftersom jag har skjutit fram själva firandet till idag så förväntade jag mig ett grattis här och där men aldrig något mer.
jag invigde dagen med något som är blande det bästa jag vet, åka snowboard. Det var fint väder och det gick ganska bra.
Klockan tolv skulle jag jobba så vi passade på att äta på hyddan innan. Jag beställer en "dagens" och går och sitter mig i den gamla delen på byggnaden där det är lugnt. Helt plötsligt hör jag en vacker kör som sjunger ja må hon leva ja må hon leva ut i hundrade år...  Mina tankar går ungefär såhär: Ååh nu kommer dom med maten, vad gullig dom är som sjunger för mig.
Plötsligt dyker det upp världens finaste (och godaste) tårta, världens finaste arbetskamerater och ett litet kort. Blödig som jag är så börjar jag stor tjuta. När jag läser på kortet så står det att i slutet av april ska jag få testa på tandemflygning. WOW :) vilken present! 

Ikväll ska vi slå klackarna i taket på palladium och det kommer bli grymt!

Ps. Jag har självklart fått superfina presenter också som ligger mig varmt om hjärtat.. Tack ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0