Lillasyster påväg

Men oj vad det var fint här då? Lillasyster har smygit sig in och snyggat till outfiten, hon har smak för det där. Tack så mycket.. och du, vi ses imorgon! :D
Jajamensan, mitt i sthlms ruschen kommer en yngre kopia av mig farandes med tåg och stannar i 9 dagar.

-

Som sagt så har den 9 veckan på året börjat och 08:orna erövrar den lilla byn. Jag vet inte hur många "glas rött" Jag placerat på serveringsbrickan idag, och jag vet inte hur många gånger jag fösökt förklara att vi bara har vanligt kaffe och ingen espresso maskin så en latte är inget alternativ.

-

Jag börjar räkna ner dagarna tills jag få komma hem till mitt (faktiskt efterlängtade) Bollnäs. Den 25 mars packar jag och min gris in oss i silver och åker hem. Då ska det firas födelsedagar, ätas familjemiddagar och kännas på bebismagar.

Jag vill även poängterar att viktor har nu stått ut med mig i två år, elldeles precis på dagen! <3


Kommentarer
Postat av: Josefin Jonsson

Efter jag lagt på telefonen så kände jag hur efter längtat och härligt det kändes att få säga "- vi ses imorgon"

2010-03-02 @ 00:24:39
URL: http://mariajosefiin.blogg.se/
Postat av: K.

Åh, söta underbara bästa vän! Du anar inte hur bra det känns i min mage när du säger att sthlm finns på näthinnan. Just nu känns det inte som att det finns något annat jag önskar hellre, - än en sommar tillsammans med dig HÄR! Jag vet, hemlängtan känns av lite mer vissa dagar. Men snart så, imorgon är det tre veckor kvar tills vi ses älskade vän! För visst är det så, att om vi båda landar i bollan på torsdag, då ser vi väl till att träffas och kramas lite? ;) Du tycker det? Vad söt du är! När inspirationen finns så ser jag till att få ner några rader. <3

2010-03-03 @ 22:29:21
URL: http://kajsaskogens.blogg.se/
Postat av: Linda Larsson

Saknar saknar saknar dig min skrutt!!! <3

2010-03-10 @ 20:11:10
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Linda Larsson

OOOOOOOOH grattis grattis på två års dagen =) Ja förstår att han står ut med dig för du är helt underbar =) Bättre tjej än dig går icke att hitta!

2010-03-10 @ 20:12:14
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0