En glad Sandra

Idag är den tillbaka. Lusten. Livslusten och matlusten. Efter att ha haft en riktig jobbig vecka då ingenting gick som jag ville och jag gjorde en grand finale genom att dra på mig magsjuka, har jag nu hittat tillbaka till det roliga. Idag sken jag som en sol på jobbet, skrattade åt kundernas dåliga skämt och sjöng högt till afterski bandets gamla godingar.
Hungrig som en björn hade jag kunnat betala tusen spänn för en hamburgare. Men eftersom jag inte äger så mycket pengar åkte jag hem och slängde ihop kycklingwok med ris och currysås.
Nu sitter jag i soffan med en Marabouchoklad.
-
Det är bara 4 dagar kvar till hemfärd. Helgen som kommer har jag väntat på i tre månader. Kära återseenden och födelsedagsfiranden är det jag kommer ägna mig åt i fyra dagar hemma i Bollan. När jag sedan kommer tillbaka hem till Åre kör vi på sista månaden av denna säsong. Fett kul, som lisa skulle ha sagt.

-
viktor står utanför förnstret och städar bilen. Jag överväger att gå ut och hjälpa honom.. Eller så kollar jag vad en sista minuten resa till solen kostar? ;) den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0