Trevlig blåsdag Nasse! T-t-t-t-t-t-trevlig blåsdag Nalle Puh!

Idag blev personalen på hyddan ofrivilligt ledig. Det har blåst nå så in i bomben så alla liftar var stängda.
Jag passade äntligen på att se "sommaren med Göran". Fett bra!
Fett, är förövrigt ett ord jag lagt på mig i största orsak för att göra narr av stockholms Lisa. Men som nu jag omedvetet själv bygger meningar med.

-

Jag börjar ju närma mig 20 nu och jag har sackat efter med vuxenpoängsjagandet. Nu mot kvällningen gjorde jag slag i saken och bakade bullar OCH kladdkakemuffins. Jag fick en hjälpande hand av Julia samtidigt som Andrea gjorde sig bäst bakom kameran.

-

Nu sitter vi bänkad framför en dålig film, vi kände att det var dags för ett OS avbrott.
Vi måste även singla slant om vem som ska sitta vaken för att hämta hem Bella inatt. Hon tog sin första drink på Dahlboms vid ett idag och var senast vi hörde av henne inne på sin åttonde.
-Det här kommer bli min dyraste dag i mitt liv. Klok tjej! :)

Ännu en dag i kollektivet på Falken 19c.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0