Oförglömlig?

Nu är jag framme vid det slut jag har varit fullt medveten om i fem månader ska komma, men ack så jobbigt trotts allt. Säsongen är över och det låter kanske klyschigt men den är nu ett minne blott.
Men fan vad kul jag har haft. Jag vill förstärka frasen med ett svordomsord just för att förtydliga hur roligt det faktiskt har varit. Jag har mött många nya fina människor med härliga personligheter och bytt löften om ett snart återseende.

Några avsked har redan gjorts då våra fina grannar har åkt tillbaka hem till skellefteå. Viktor har sagt hejdå till våra två små pussilurkar till sambos eftersom han åkte hem några dagar tidigare.. den som grät då det var jag.
Det var min sista arbetsdag igår när bartömmningen ägde rum på Hyddan. Kvällen blev lyckad, tårfri och kanske med en lakrits shot för mycket.

Nej, jag ljuger om jag säger att säsongen är över för jag har faktiskt fyra dagar kvar här och jag ska göra allt jag kan för att krama ur de sista dropparna ur Åre.
Ikväll firas valborg i vanlig ordning, imorgon blir det städ- och mysdag med Bella och Julia och på söndag ska vi i snygga maskeradkostymer och berusade kroppar masa oss iväg till den omtalade sommarfesten.
Amanda kommer också upp med tåget och hjälper till med att göra kvällen.... oförglömlig?

Som sagt så åker jag snart hem till Bollnäs,
men för ca 100 timmar till så har jag mitt hjärta hemma i Åre - Björnen - Falken 19c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0