Mansdominerad lägenhet

Det börjar bli mer och mer mansdominerat här i lägenheten. Viktor som annars är ensam grabb i huset har fått ett stort stöd från Bollnäs grabbarna som kommer som ett brev på posten med jämna mellanrum. Just nu så är det Tobias och Petters väskor som står halft uppackade i vardagsrummet. Alkoholintaget har gått på högvarv hos ledighetskommitén och jag kan ärligt säga att ibland har jag svårt att avgöra om V är nykter eller ej. Nu ska jag få rättvisa på min avundsjuka. Eftermiddagen är planerad med pjäxdans på timmerstugan och söndagsdippan är givet.


Imorgonbitti 08.42 rullar tåget mot Trondheim. I en av tågvagnarna bänkar sig personalen från Hyddan och personalenfesten börjar. Vi ska avnjuta en natt på hotell, äta sjurätters middag, bada på pirbadet och ha det så skönt det bara går. Det är väldigt fnissigt på jobbet när några av oss har besökt glasbanken både en och två gånger.
Det här kommer bli så kul!

Förövrigt så har jag spikat maj och juni hemma i Bollan. Kära gamla mobackes ger mig ett varm välkomnande och det ska bli riktigt roligt att få göra några timmar till. Flowerpower!

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Även tjocke Linda ger dig ett varmt välkommande =) <3

2010-04-25 @ 12:22:05
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0